FAQ

Algemene vragen

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

De volgende betaalmethoden op onze website kun je veilig gebruiken: Klarna, Bancontact, PayPal, iDeal, American Express, Visa en Mastercard.

Hoe kan ik zoeken om producten op de website te vinden?

U kunt al onze producten bezoeken door door de website te navigeren. Bovenaan de pagina vind je producten. In de footer vind je nog een aantal andere links.

Hoe kan ik een cadeaubon kopen?

Binnenkort zijn er cadeaubonnen te koop.

Bezorgdheid over de bestelling

Mijn verzendadres klopt niet, wat nu?

Neem direct contact met ons op met uw juiste adres en ordernummer. Indien mogelijk passen wij uw adres aan voordat het verzonden wordt. Als het al is verzonden en het pakket is verloren gegaan, kunnen we op geen enkele manier een terugbetaling of vervanging verwerken. Houd er rekening mee dat dit een fout van uw kant is, maar we zullen ons best doen om u te helpen.

Wat is de verzendtijd?

Nadat je bestelling is verzonden, is de geschatte levertijd 2 tot 5 dagen.

Voor Nederland en België bieden wij 1 dag verzending aan. Voor 22:30 besteld en de volgende dag in huis.

 

Retourneren en ruilen

Wanneer kan ik mijn terugbetaling verwachten?

Het kan 3-5 werkdagen duren vanaf het moment dat je een terugbetalingsbevestiging ontvangt. Houd in alle gevallen rekening met maximaal 7 werkdagen. Als u uw terugbetaling nog steeds niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op.

Wat is uw retourbeleid?

U kunt meer informatie over retouren vinden in ons restitutiebeleid in de voettekst van de website.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Ja, maar alleen voor een lamp van dezelfde prijs. De lamp dat je hebt gekocht, moet ook in de originele verpakking zitten als het ongeopend aankomt. Voor verzendinstructies dient u contact met ons op te nemen. Zodra we het pakket hebben ontvangen, verzenden we het gevraagde product.

Wat moet ik doen als ik een defect artikel in mijn bestelling ontvang?

Neem onmiddellijk contact met ons op en zorg ervoor dat u het probleem beschrijft. Als je in aanmerking komt, geven we je een retouradres waarnaar je het kunt retourneren voor een omruiling of een terugbetaling.

Zullen jullie de verzendkosten van mijn pakket terugbetalen als ik het terugstuur?

We zullen je de verzendkosten alleen terugbetalen als er een defect was met je aankoop.